Se hur du kan förbättra dina inköp med KlarPris rapporter!

Med rapporterna kan du se hur ditt företag gör sina inköp och hur köpbeteendet kan ha för ekonomiska konsekvenser. Du kan tex se, hur mycket pengar du går miste om när en medarbetare åker ner till leverantören och handlar, och hur mycket du sparar, när dina medarbetare handlar online.

Rapporter kräver minimum ett standardabonnemang.

“Det här är verkligen smart, jag har stor glädje av det i vardagen! Alla som vill förbättra sitt inköp skall använda KlarPris rapporter. Svårare än så är det inte!” – Lasse Houengaard, Ägare av Finn L. & Davidsen.

Vill du veta mer om rapporterna?
Boka en demo, så visar vi dig rapporterna och hur det kan hjälpa dig med att optimera dina inköp.

Goda nyheter till dig som använder Hantverksdata!

KlarPris är nu en integrerad del av Hantverksdata, så vår inköpsportalen funkar 100% tillsammans med portalen. Din vardag blir nu ännu smidigare, eftersom allt är samlat på ett ställe.

Har du aktiverat alla dina leverantörer i KlarPris?

Ju fler inköpsavtal du har med leverantörer, ju fler priser kan du jämföra i KlarPris. Det ökar möjligheten för att optimera ditt inköp. På nuvarande tidpunkt kan du handla varor via följande leverantörer i KlarPris, som vi vil rekommendera at du får inköpsavtal med.

 

Guide: Ställ in nya leverantörer i KlarPris

 

  1. Gå till app.klarpris.se.
  2. Fyll i e-mail och lösenord.
  3. Sätt ett kryss i ”Håll mig inloggad” när e-mail och lösenord är i fyllt och logga in.
  4. Glömt login? Klicka på ”Få det skickat” som ses i botten av sidan.
  5. Klicka på ”menu” överst i högra hörnet, och klicka därefter ”leverantörer”.
  6. Klicka på ”Aktivera” på den leverantör du vill aktivera på höger sida.
  7. Gör en testsökning i KlarPris, och se om det kommer priser upp från leverantören.

Tack för en bra mässa!

Vi ses nästa år.