Med rapporterna kan du se hur ditt företag gör sina inköp och hur köpbeteendet kan ha för ekonomiska konsekvenser. Du kan tex se, hur mycket pengar du går miste om när en medarbetare åker ner till leverantören och handlar, och hur mycket du sparar, när dina medarbetare handlar online.
Rapporter kräver minimum ett standardabonnemang.
“Det här är verkligen smart, jag har stor glädje av det i vardagen! Alla som vill förbättra sitt inköp skall använda KlarPris rapporter. Svårare än så är det inte!” – Lasse Houengaard, Ägare av Finn L. & Davidsen.
KlarPris är nu en integrerad del av Hantverksdata, så vår inköpsportalen funkar 100% tillsammans med portalen. Din vardag blir nu ännu smidigare, eftersom allt är samlat på ett ställe.
Ju fler inköpsavtal du har med leverantörer, ju fler priser kan du jämföra i KlarPris. Det ökar möjligheten för att optimera ditt inköp. På nuvarande tidpunkt kan du handla varor via följande leverantörer i KlarPris, som vi vil rekommendera at du får inköpsavtal med.
Vi ses nästa år.