KLARPRIS SUPPORT OCH customer success

Vi hjälper er på vägen

Framgång med KlarPris handlar om mycket mer än bara teknologi och data: Det handlar i hög grad också om att använda plattformen på bästa möjliga sätt och kanske göra saker på ett lite annorlunda sätt än ni är vana vid. Det kan kräva lite tillvänjning. Vi hjälper er genom processen vid behov – och naturligtvis också i vardagen efteråt.

KlarPris support

Vanliga frågor

Vårt supportteam och säljteam ställs inför olika frågor varje dag. Här är några av de vanligaste frågorna. Om du inte hittar svaret här är du välkommen att kontakta oss.

KlarPris VVS'23 præsentation af KlarPris

Guider och handledningar

Läs mer om några av de många funktioner som finns i KlarPris. Det finns både videor som hjälper dig att få den bästa användarupplevelsen och självstudiekurser att ladda ner (Vissa guider är för närvarande på danska).

KlarPris uddannelse & rådgivning

Utbildning och rådgivning

Vi har erfarenhet av att implementera KlarPris i alla typer av installationsföretag – från de mindre till de största. Använd vår kunskap när du sätter upp mål och framgångskriterier.

SUPPORT

Branschkunnig support i vardagen

När KlarPris är implementerat är vi naturligtvis redo att hjälpa dig om frågor eller utmaningar uppstår i vardagen. Vårt supportteam har omfattande branschkunskap och känner till våra kunders vardag, både på språng och på kontoret.