SUPPORT OCH FRAMGÅNG

Vanliga frågor

Vårt supportteam och säljteam ställs inför olika frågor varje dag. Här är några av de vanligaste frågorna. Om du inte hittar svaret här är du välkommen att kontakta oss.

KlarPris support – Få svar på alle dine spørgsmål

Installatörer frågar ofta om:

  • Du kan söka igenom vår kategoristruktur eller göra en fritextsökning. För båda sökningarna kan du sortera ytterligare med vår filterfunktion.

  • Ja, du kan skapa en korg som du väljer att dela med andra. Därefter kan vem som helst lägga till material och du kan slutföra korgen tillsammans senare på dagen.

  • Ja, du kan skapa en korg där ordern endast kan skickas med ditt godkännande.

  • Ja, du kan skapa en korg där du väljer önskad grossistbutik (t.ex. närmaste). Du kan se om butiken har det lager du behöver och sedan skicka en upphämtningsorder eller beställa en expressleverans.

  • Returer ska hanteras utanför KlarPris, d.v.s. direkt via grossisten.

  • Nej, tyvärr har vi inte möjlighet att göra det just nu.

Partner frågar ofta om:

  • Det är bäst om du optimerar dina produktbeskrivningar med utökade sökkriterier. Visa den här guiden.

  • Vi skickar dig en lista över alla artiklar som inte är kategoriserade, tillsammans med en guide till.

  • Just nu är det med logotyp och shop-in-shop, men vi jobbar för tillfället på att skapa på nya, och fler, marknadsföringsmöjligheter.

  • Om du vill dela data ska du svara ja på e-postmeddelandet du får och sedan kontakta kunden för ytterligare samarbete.

BRANSCHKUNNIG SUPPORT

Vi hjälper dig att lyckas

KlarPris support/kundframgångsteam är naturligtvis också med dig hela vägen. Hjälpsamma, kompetenta och med omfattande branschkunskap. Vi hjälper dig att komma igång med KlarPris – och efteråt är vi redo om något stör dig i vardagen.